IT Support

IT-support på dine vilkår

IT-support handler om at få løbende hjælp til de problemstillinger, ens virksomhed står over for på IT-fronten. Der er ingen formelle krav i forhold til IT-supporten – det kan ske på flere forskellige måder og under forskellige vilkår.

Herunder 3 af de muligheder Nielco IT tilbyder virksomheder, der ønsker løbende IT-support. Husk, at det er muligt at købe IT-support på klippekortsbasis med Nielco IT til rabatpriser, og hvor man har mulighed for at bruge et klip alene, når man faktisk har brug for hjælp. Ingen faste omkostninger, blot professionel IT-support, som problemerne kommer.

TeamViewer – remote desktop

En mulighed er at modtage IT-support ved hjælp af programmet TeamViewer. Dette tillader os hos Nielco IT at “fjernstyre” din computer fra vores base i Hinnerup. På denne måde kan vi afhjælpe problemerne på din computer med det samme, men uden at skulle bevæge os ud i vores biler først.

TeamViewer er en god måde både at definere og løse problemer på, og vi bruger værktøjet aktivt i vores IT-support. Det er gratis at installere og bruge langt hen ad vejen.

Mange problemer kan løses med det samme uden, at vi skal bruge lang tid på at definere problemet og køre ud til jer – IT-support, hvor problemerne klares her og nu og alle systemerne er oppe at køre igen efter 30 minutter.

TeamViewer kan med fordel kombineres med samtale ved hjælp af fx Skype eller Google Talk.

Telefonsupport

Såfremt TeamViewer ikke er en oplagt mulighed tilbyder vi også IT-support per telefon.

Vi har en vagttelefon, det er muligt at ringe til hele døgnet rundt. Opstår problemer er det blot at gribe telefonen, ringe og få dem løst. Hvis ikke vi kan definere og løse problemet direkte i telefonen, rykker vi videre til de andre muligheder for IT-support.

I praksis er telefonsupport det, vi benytter oftest i forbindelse med IT-support. Vi tager altid telefonen og kan yde IT-support præcist og hurtigt, når det brænder på.

Support ude ved jer

Ved større projekter, undervisning, opsætning af nyt udstyr, opsætning af IT-sikkerhed og des lignende er det en fordel, at vi fysisk er til stede.

Derfor har vi også mulighed for at køre ud i vores biler og tilbyde support præcis, hvor I bor. Vi kan med fordel samle flere opgaver til de dage, hvor vi kører ud for at få det bedste ud af kørselspengene.

Et fysisk møde er typisk en god måde at indlede et samarbejde og klare de første store træk på. Herefter er det muligt med telefon og TeamViewer at fortsætte den løbende IT-support som problemerne opstår i virksomheden.

Og derudover står vi naturligvis til rådighed per mail for spørgsmål, der ikke haster mere end som så, at det kan vente til næste gang vi tjekker vores indbakke. Haster det, er det blot at give os et ring på telefonen.

Danmarks bedste IT-support

Vi vil gerne yde Danmarks bedste IT-support – og det betyder, at vi er til stede til at løse problemer som de opstår – på de kanaler, hvor det virker oplagt.

Du vil opleve, at langt de fleste problemer kan løses her og nu ved hjælp af IT-support over enten telefon eller TeamViewer – og er det ikke tilfældet laster vi bilerne og kører ud for at klare problemet i person.