Skift din gamle Exchange Server ud med Office 365

Har din virksomhed en IT-afdeling der sørger for at din virksomheds Exchange server kører, som den skal? Har din virksomhed fået en tredjepart til at køre virksomhedens Exchange server for jer – altså har i en Hosted Exchange løsning? Hvis du kan genkende disse ting fra disse spørgsmål, så kan din virksomhed spare penge for hver ansat der er i din virksomhed. Faktisk kan du spare penge i sådan en størrelse, at de penge der spares, kan mærkes hver evig eneste måned.

Office 365 er derfor et helt perfekt værktøj til din virksomhed, da den udover at spare dig for mange penge, kan øge effektiviteten og produktiviteten i virksomheden. Der er desuden rigtig mange andre muligheder med Office 365, faktisk så mange, at du selv kan vælge og vrage, når du når til det punkt i din virksomhed.

Hvad er Office 365 så?

Lad os starte med at sige, at Office 365 ikke skal sammenkobles med Office-pakken, selvom denne godt kan indgå i Office 365 – men hvis Office 365 ikke er Office-pakken, hvad er det så?

Office 365 er rigtig mange ting, men nogle af de ting er blandt andet e-mail, kalender, Office Web Apps, chat, mødekoordineringer, fildelinger, mobilitet og meget andet. Det er en fuldkommen løsning til virksomheder, der ønsker at blive bedre til at kommunikere og samarbejde. Det er nogle af de nøgleord, som Office 365 klarer rimelig godt. Faktisk så godt, at din virksomhed kan blive mere effektiv og produktiv med Office 365.

Hvordan kan Office 365 hjælpe dig med at spare penge? Jo for ser du, al hosting og drift af serveren sker af Microsoft. Det er altså Microsoft der klarer det hele fra deres side, og din virksomhed skal kun bekymre sig om at bruge systemet – hvilket i øvrigt fungerer meget nemt og simpelt. Din virksomhed betaler per bruger og betaler en fast lav månedlig ydelse for det, og du kan altid tilføje ekstra brugere, og derfor er det en skalerbar løsning.

Hvis din virksomhed skulle få enorm vækst og gå fra 10 til 1000 medarbejdere, så sker der ingen afbrydelser i e-mails, kalendere og meget andet, hvis din virksomhed har Office 365. Det er nemt og simpelt at oprette nye medarbejdere, og fjerne dem igen. Desuden kan alt tilgås uanset hvor du er, og det kan endda tilgås med mange forskellige platforme – stationær, mobil og tablet.

Få en skalerbar løsning med Office 365 allerede i dag

Din virksomhed kan spare penge, både på den direkte pris der betales, men også igennem effektiviseringer, som Office 365 bringer. Det eneste du skal gøre er, at kontakte Nielco IT, så du og din virksomhed kan komme i gang med Office 365. Lad os da med det samme komme i gang med det – ring på vores telefonnummer 70 13 63 23, og lad os snakke om hvordan Office 365 sparer penge for din virksomhed.

Du kan også sende os en e-mail ved at benytte vores kontaktformular på vores hjemmeside, ellers kan du udfylde vores formular til højre, så ringer vi dig op.